Hyppää sisältöön
Opiskelija tietokoneen edessä

HAMKin podcastit

Tutustu HAMKin podcasteihin

Opiskelijan tutkimusmatka

Opiskelijan tutkimusmatka-podcast esittelee opiskelijoiden opinnäytetöitä ja miten ne vastaavat työelämän haasteisiin. Opiskelijoita haastattelee lehtori Hanna-Kaisa Sulonen.

Työelämän tarkoitus -podcastin kansikuva. Kuvassa teksti "Työelämän tarkoitus" ja tämän alla piirrokuva henkilöstä, joka ylittää siltaa.

Työelämän tarkoitus

Tämä on Työelämän tarkoitus-podcast. Yhteiskunta muuttuu, maailma muuttuu ja teknologia kehittyy. Nykyinen työelämä haastaa meitä kaikkia monella eri tavalla. Tässä podcastissa paneudumme työelämän murrokseen ja ennen kaikkea työhyvinvointiin mielenkiintoisten vieraiden seurassa. Podcastin isäntänä toimii HAMKin Sosiaalialan lehtori, työnohjaaja Mikko Romppanen. Tervetuloa mukaan!

Vihreällä taustalla kuva mikrofonista, jolla on kasvomaski.

Lehtori Holopaisen päiväkirjasta – Sairaanhoitajan matkassa

Lehtori Holopaisen päiväkirjasta – Sairaanhoitajan matkassa on Hämeen ammattikorkeakoulun terveysalan lehtorin tekemä podcast sarja, jossa sairaanhoitajana ja esihenkilönä terveysalalla toiminut nykyinen lehtori jututtaa nykyisiä ammattilaisia terveydenhuollon eri alueilta. Luvassa on tiukkaa faktaa ja jutustelua, kuten aikoinaan leikkaussalin käytävillä ja kahvihuoneessa.

HAMKin logo valkoisena violetilla pohjalla, jossa mintun vihreitä palkkeja.

HAMK Gaming Academy

HAMK Gaming Academy on yksi Hämeen ammattikorkeakoulun oppimisympäristöistä. Tässä podcast-sarjassa keskustellaan e-urheilusta sekä liiketoiminnan että kilpailullisen pelaamisen näkökulmasta. Podcasteja juontavat Hämeen ammattikorkeakoulun lehtorit Eveliina Toivonen ja Jukka Raitanen.

Ylhäältä kuvattuja käsiä. Kuvassa myös HAMKin logo ja oliivinvihreät palkit.

OHO-ohjaaja kuulolla, kuulemassa, kuuntelemassa

Podcastissa tuodaan esille Hämeen ammattikorkeakoulun sosionomikoulutuksessa läpi opintojen toteutettavaa opiskelijoiden ohjauksen OHO-mallia ja sen taustalla olevia keskeisiä käsitteitä. Pohditaan OHO-ohjausmallia harjoitteluiden ohjauksessa sekä koko ohjauksen merkitystä sosionomikoulutuksessa.